Już wkrótce na ekranach waszych komputerów...

...

sobota, 11 czerwca 2011

Mój przyjaciel Hachiko (2009)

Oryginalny tytuł: Hachiko: A Dog's Story
Reżyseria: Lasse Hallström
Scenariusz: Kaneto Shindô, Stephen P. Lindsey
Produkcja: USA, Wielka Brytania
Gatunek:  Dramat, Familijny

Profesor (Richard Gere) za namową córki przyjmuje pod swój dach szczeniaka, którego odnalazł wracając z pracy na stacji kolejowej. Od tej pory psa i człowieka łączy niezwykła więź. Pies Hachiko codziennie odprowadza swego pana o tej samej godzinie na dworzec, by wieczorem przyjść tam gdy właściciel wraca z pracy. Staje się popularny wśród przyjezdnych, zwłaszcza po tragicznych wydarzeniach mających miejsce w życiu jego rodziny…




Podoba mi się to, że film oparty jest na prawdziwych wydarzeniach. Jednak nie do końca realizatorom filmu udało się przekazanie tego we… wzruszający sposób. A przynajmniej ja tego nie odczułam.

Obejrzałam film z ciekawością. Podobała mi się wzmianka na końcu filmu i pokazanie autentycznych zdjęć.  Jednak sam film nie przemówił do mnie.

Szkoda bo temat jest dobry. Myślę, że odpowiedni na to by zrobić o tym film.

Polecam zwłaszcza tym, którzy nie doceniają psów. Ta produkcja to dowód na to, że te zwierzęta jednak potrafią być lepsze i bardziej oddane niż ludzie. Są stałe w uczuciach i bezinteresowne. A oto dowód.

Wnioski: Trudno jest mi się wypowiedzieć na temat tego filmu. Był trochę nudny i zbyt wolny. Mało odpowiedniej treści. Mimo to warto obejrzeć go chociaż raz.
Ocena: 7/10 (głównie za temat)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz